Dagens Dagbok - Lördagen den 29 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

Mobilen larmade klockan åtta i morse. Det blev en timmes sovmorgon, eftersom jag somnade lite sent i går. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så blev det frukost och fika förstås, med lite nyhetsläsning i datorn under tiden.


Borzko hade åkt iväg för att jobba extra i dag, så han var inte hemma. Jenny var inte heller hemma, hon sov hos Jocke i natt, och jobbade i dag mellan sju och fyra. Jimmy sov, han var på krogen i går.


Vid strax före tio så gick jag iväg till Centrum. Först så var jag på BR Leksaker och handlade julklappar i efterskott till Tindra. Hon kanske kommer hit en sväng i morgon med Jocke och Jenny, och i så fall så vill jag att hon ska få julklappar av oss. Kommer hon inte i morgon så får hon väl dom någon annan gång.


Jag köpte en bok med CD-skiva, Lilla Sjöjungfrun. Och en målarbok med kritor och färgpennor. Och spännen och hårtofsar.


Sen så var jag på H&M där jag köpte en tröja med Hello Kitty på till henne.


Var också inne på Gina Tricot där jag köpte två toppar till mig själv på rean. En svart och en vit för 75:- kronor vardera.


Kollade runt lite på Åhléns och Bokia också, men köpte inget.


När jag kom hem igen så slog jag in Tindras paket. Och sen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma.

Kommentarer
Postat av: Snurran

Och vi var på ONOFF och på bolaget därborta hos dig ;-D
*kram*

2007-12-29 @ 14:20:18
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Jaså!? På två av mina favoritshoppingställen alltså!? Men där var inte jag i dag. Jag var ju på Systembolaget i går, och på OnOff var det ett tag sen jag var! :-D

2007-12-29 @ 14:26:02
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0