Dagens Dagbok - Måndagen den 31 december 2007 - Eftermiddagen.

Vid ettiden så kom Borzko hem från gymmet. Han åt då lite lunch.


Vid halvtvåtiden så skjutsade jag Jimmy till Hagsätra. Han skulle möta upp med några kompisar där, som han sen skulle fira kvällen med.


När jag kom hem igen så satte jag mig uppe i vardagsrummet med datorn. Borzko satt också där, och han läste i sin bok.


Redan vid fyratiden sen så åt Borzko och jag vår middag. Vi åt hämtmat från vårt lilla Wok-ställe vid bussterminalen vid Centrum.


Vi hade ju tänkt att gå ut och äta på Kina-restaurangen i Farsta Centrum tillsammans med min Mamma och Pappa. Och sen gå hem till oss för att spela lite Canasta. Och efter det hade vi tänkt att äta lite ost och kex och annat smått och gott framför teven. Men Pappa blev ju sjuk, så Mamma och Pappa valde att stanna hemma. Så då bestämde sig Borzko och jag för att istället ta hem wok-mat och sen äta lite annat smått och gott framför teven.


Efter att vi hade ätit vår middag så satt vi i vardagsrummet och slöade. Borzko läste lite i sin bok. Jag höll på lite i min dator. Och så slötittade vi lite på teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0