Dagens Dagbok - Måndagen den 31 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse ringde mobilen klockan åtta. Gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Borzko gick upp vid niotiden och genomgick sina morgonbestyr. Sen så blev det frukost för oss båda.


Efter det så gick vi åt olika håll. Jag gick till Centrum och till SolAkuten där jag solade i en halvtimme. Borzko gick bort till FarstaHallen och tränade.


När jag kom hem igen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma, och så satt jag förstås lite med datorn.


Jimmy vaknade och gick upp vid tolvtiden. Då åt han frukost och jag åt lite lätt lunch med honom. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Kommentarer
Postat av: sari

Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 16:33:02
URL: http://morsaan39.blogg.se
Postat av: Bim

---> Sari: Tack det samma till dig! :-D

2007-12-31 @ 16:41:07
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0