Dagens Dagbok - Onsdagen den 19 december 2007 - Eftermiddagen.

I dag åkte jag inte direkt hem efter jobbet, som jag nästan alltid annars gör. I dag så åkte jag direkt till min Frissa, Lotta, på Susannes Hårservice i Ormkärr.


Där var jag i ungefär två och en halv timme, och jag gjorde det som jag alltid gör: helblekte håret, klippte håret kort, färgade ögonfransar och ögonbryn, och noppade ögonbrynen. Och eftersom jag har rabatt hos Lotta, så gick det som vanligt på 750:- kronor. Och lika trevligt som alltid var det att träffa min vän och före detta granne Lotta.


Kom hem till Farsta vid femtiden. Jimmy var hemma då. Han hade kommit hem vid halvfyratiden från jobbet. Sen hade han mest suttit vid datorn. Han och jag åt middag tillsammans direkt när jag kom hem. Och det blev även en fika och en pratstund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0