Dagens Dagbok - Söndagen den 16 december 2007 - Eftermiddagen.

Vid tolvtiden så blev det lite lätt lunch och en fika. Efter det så satte jag mig och läste i en bok: "Mord i julklapp" - Tio juldeckarnoveller av tio olika svenska författare. Läste också ut den så småningom och bloggade om den.


Borzko gick direkt till Frisören i Centrum och klippte håret, efter att han var klar med sin träning i Farstahallen. Sen så kom han hem, och åt lite lätt lunch han också, och tog en fika.


Sen så hämtade vi upp alla julsakerna ur källaren, och gick igenom dom lite grann, vad vi ska ha uppe i år, och vad vi inte ska ha. Vi satte också ihop vår plastgran, men vi klädde den inte i dag.


Middag åt vi vid fyratiden. Sen så höll vi på och fixade med lite allt möjligt här hemma.


Vid femtiden så kom Jimmy hem. Han duschade då och gjorde sig i ordning. Sen så flyttade han upp till vardagsrummet med sin dator.


Sen så satt vi alla tre och slöade uppe i vardagsrummet. Jag höll på i min dator, Jimmy höll på i sin dator, och Borzko läste i sin bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0