Dagens Dagbok - Söndagen den 16 december 2007 - Kvällen.

Borzko åkte ut en sväng med bilen för att tanka den och kolla olja, vatten, luft, och allt sånt. Sen när han kom hem så satte han sig återigen uppe i vardagsrummet med Jimmy och mig. Jimmy spelade WOW på sin dator, och kollade på teve med ena ögat. Jag satt med min dator och höll på med lite allt möjligt, och så kollade jag också på teve med ena ögat. Borzko varvade med att läsa i sin bok och att titta lite på teve.


Mellan sju och åtta så tittade vi på "Miami Ink" på TV6. Och sen klockan åtta så blev det: "Svenska Hjältar Galan 2007" på TV3. Och det lär vi väl fortsätta med tills det slutar klockan tio. Många tårar lär det nog bli till det programmet... Det har redan blivit några. Sen så blir det väl läggdags vid halvelvatiden, eftersom jag ska upp klockan halvfem i morgon bitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0