Dagens Dagbok - Söndagen den 30 december 2007 - Morgonen och Förmiddagen.

I morse så larmade mobilen klockan sju. Jag gick upp, duschade, och gjorde mig i ordning. Sen så satte jag mig och läste lite nyheter i datorn.


Vid åttatiden så gick Borzko upp och gjorde sina morgonbestyr. Sen när han var klar så åt vi frukost tillsammans och satt och pratade lite.


Jimmy vaknade redan vid niotiden i morse, trots krogbesök i går. Han åt då frukost, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen så städade han på sitt rum, och rensade och röjde lite där.


Borzko och jag hjälptes åt med veckostädningen. Vi hade även tvättstugan bokad ett pass. Det här gjorde vi dag: bytte alla lakan, tvättade alla lakan, bytte alla handdukar, tvättade alla handdukar, dammsög, torkade golven, skurade toaletten och badrummet, putsade speglar och glasytor, dammade lite, strök en jättehög med kläder, m.m.


Vid tolvtiden blev det en paus för lite lätt lunch och en fika.

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Vi såg på samma saker på tv igår kväll. Vi ska se hajar som hajar på svenska idag också med Abbe. Här är vi magsjuka så vi går på sparlåga hela familjen./Ahnna

2007-12-30 @ 13:23:22
Postat av: Bim

---> Ahnna: Stackars er... Magsjuka är ju inte kul precis... Krya på er! *kram*

2007-12-30 @ 22:12:14
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0