Dagens Dagbok - Tisdagen den 18 december 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och plockade, grejade, donade, pulade och fixade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma när jag kom hem.


Sen vid halvfyratiden så gick jag till Centrum. Mötte upp med Jimmy där som kom med bilen direkt från jobbet.


Sen så var vi och shoppade julklappar till Jenny. Jimmy köpte en julklapp, och jag köpte tre stycken julklappar till henne. I vilka affärer vi var, och vad vi köpte, det skriver jag ju givetvis inte här, för jag vet ju att Jenny läser min blogg!


När vi kom hem sen så åt vi middag. Och sen efter det så hjälptes vi åt med att slå in julklapparna. Efter det så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning.


Sen så satte han sig med datorn i sitt rum, och jag satte mig med datorn i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0