Dagens Dagbok - Torsdagen den 27 december 2007 - Kvällen.

Efter middagen så skjutsade jag Jimmy hem till en kompis till honom. Han ville inte ha sin bil med sig, för de skulle dricka öl i kväll.


Borzko kom hem från jobbet vid strax före sju. Då åt han middag förstås, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen så satt vi båda två uppe i vardagsrummet. Borzko tittade på teve, och jag satt med min dator. Och pratade gjorde vi ju självklart också.


Borzko gick sen och la sig redan vid halvtiotiden, för han ska upp redan klockan halvfyra i morgon bitti...


Och jag lär väl bli sittande här i vardagsrumssoffan resten av kvällen. Tevetittande blir det INTE, det får räcka med sju timmars filmtittande i dag... Jag kommer att varva datorn med läsande i min bok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0