Dagens Dagbok - Torsdagen den 6 december 2007 - Kvällen.

Kvällen fortsatte lika lugnt som nästan alla mina kvällar. Jimmy och Jenny satt på sina rum större delen av kvällen, framför datorn och teven. Och jag satt i köket med min dator större delen av kvällen.


Vid halvåttatiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag. Jimmy och Jenny kom ut i köket en stund och fikade. Eller rättare sagt, jag och Jimmy drack glögg, och Jenny åt flingor med mjölk, och drack thé. Och Borzko åt som sagt var middag. Vi satt där sen ett bra tag och pratade.


Och efter det så fortsatte kvällen som tidigare. Vi tre datanördar framför våra datorer, och Borzko tittade på teve en stund.


Och i morgon så är det fredag! Wiieee!!!! ;-D

Kommentarer
Postat av: sari

Hejsan!
Jag trodde att jag skulle vara ensam mamma på bloggen.
Kul att se att det inte bara är yngre på bloggen.
Min dotter lärde mig att göra en bloggsida igår och det är faktiskt kul att sitta ner och skriva.
Avkopplande om inte annat.
Jag ska bara lära mig hur man lägger in bilder m,m.
Min dotter åkte bort över helgen så jag får klara mig själv.
Ha det bra.

2007-12-07 @ 09:02:54
URL: http://morsan39.blogg.se
Postat av: Bim

---> Sari: Hej! Nejdå! Du behöver inte känna dig ensam som mamma här på bloggen! Det finns gott om mammor, och även pappor, här. Fast det klart att det är mest yngre.

Jag har bloggat i flera år, och tycker att det bara är roligare och roligare. Min dotter har också en blogg, och flera andra som jag känner.

Säg bara till om du behöver hjälp med något. Jag ska kika in i din blogg också.

2007-12-07 @ 16:47:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0