Dagens Jobb - Tisdagen den 18 december 2007.

Jobbade som vanligt i dag också. Även i dag så var jag först halva dagen i skalen och fixade grönsakerna. Och sen så var jag den andra halvan av dagen i disken och diskade.


I dag så hade vi Julbord. På det hade vi bland annat: inlagd sill, skärgårdssill, rödbetssallad, julskinka, kokt potatis, köttbullar, prinskorv, revbensspjäll, med mera. Vi hade också pepparkakor och julmust.


Vi var en personal färre i dag, eftersom en av kollegerna är ledig resten av veckan. Självklart så blev det hektiskt i dag. Det är det ju i och för sig alltid på tisdagar den här terminen, men också extra stressigt för att det var julbord.


Allt flöt ändå på bra för de ute i matsalarna. Jag och min kollega i diskrummet fick lite hjälp av vår snälla Husmor när det var som stressigast.


Till kaffet i dag så blev det prinsesstårta. Åkeriet som kör vår mat till våra skickningar bjöd på den.


Vi fick också julklappar på jobbet i dag från skolledningen. En bok, en chokladask, och två biobiljetter fick vi.


Bilder från jobbet i dag kommer lite senare. Bland annat på julklapparna, tårtan, och julbordet.

Kommentarer
Postat av: Angela

Jag undrade just när det äntligen skulle komma ett livstecken från dig ;-) Har varit här många gånger i dag och dragit slutsatsen att du är ute och julhandlar eftersom det inte kom någon uppdatering - förrän nu då ;-) *Kram*

2007-12-18 @ 18:30:20
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Hahaha! Det är så skönt när mina kära läsare saknar mig när jag dröjer lite med uppdateringarna!

Stämmer! Har faktiskt julhandlat!

Jag saknar verkligen att kunna mobilblogga... Det är så roligt att kunna skicka iväg en bild när man är iväg och inte kan uppdatera.

Massor med bilder kommer nu! ;-D *kram*

2007-12-18 @ 18:34:37
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Tänkte väl att det var något ;-) Men nu har du kompenserat med flera inlägg! *Kram*

2007-12-18 @ 18:42:53
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, i dag var jag foto-sugen! Så det kommer massor nu! ;-D *kram*

2007-12-18 @ 18:46:40
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0