Veckans Planer - Vecka 50.

Veckans Planer - Vecka 50.

Måndag:
Jobba som vanligt förstås, mellan 06.00-14.00.

Den här veckan jobbar jag som försteman i lilla matsalen.

Efter jobbet så ska jag gå och sola solarium i en halvtimme.

Tisdag:
Jobba 06.00-14.00.

Inget speciellt inplanerat på eftermiddagen och kvällen.  


Onsdag:

Jobba 06.00-14.00.

Inget speciellt inplanerat på eftermiddagen och kvällen.


Torsdag:

Jobba 06.00-14.00.

Inget speciellt inplanerat på eftermiddagen och kvällen.


Fredag:

Jobba.

Ska åka bil med Jimmy till jobbet på morgonen, för Borzko ska ha Volvon och köra sin Mamma till Arlanda.
På eftermiddagen så ska jag gå till SynOptik i Centrum och hämta ut mina nya glasögon.


Lördag:

Inget speciellt inplanerat.
Förmodligen så jobbar Borzko extra.


Söndag:

Tvättstugan klockan tio.
Veckostädning.




Under veckan så ska jag väl börja med julklappsinhandlandet förmodligen. Jag har inte köpt någon julklapp än. Jo, bara en till jobbet. Men nu känns det som om det vore dags att börja med julklappsshoppandet.

Helgen blir väl lugn och skön som vanligt. Bara det inplanerat som står ovanför. Jenny jobbar både lördag och söndag på McDonalds, och på kvällarna är hon väl förmodligen hos Jocke.

Får se om jag kanske åker in till stan på lördagen och tittar på någon julmarknad, men det beror på vädret...

Kommentarer
Postat av: E

hah! jag ska också hämta ut glasögon ;) fast mina kommer på torsdag! vad har du beställt för ett par? :)
kram

2007-12-09 @ 18:36:07
Postat av: Bim

---> E: Här är länk till mina glasögon: http://bim.blogg.se/1196107972_mina_blivande_nya_gla.html

2007-12-09 @ 18:43:44
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: E

dom var ju sjukt fina :) jag satsade också på miu miu, trot eller ej :)

2007-12-09 @ 19:51:42
Postat av: Bim

---> E: Tack ska du ha! Jag hoppas och tror att jag ska bli nöjd med dem! Hoppas att du också blir det med dina.

2007-12-09 @ 20:27:28
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Perfekt att bo vid Farsta centrum nu när det är dags att handla julklappar - där finns ju i stort sett allt - och det måste vara toppen att slippa parkeringseländet i centrum eftersom du kan gå dit! *kram*

2007-12-09 @ 21:34:31
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag älskar vårt Centrum! Och det är aldrig så mycket folk i Centrum så att man lider. Det är bara på parkeringen som det är trångt jämt. Men det slipper ju vi som sagt var! Fast jag vill nog in till stan nånting också. Får se om det blir till helgen. Annars så ska i alla fall Jenny och jag in till stan på fredagen den 21:a.

2007-12-09 @ 21:45:27
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0