"Maid In Manhattan" (Kärleken Checkar In)


 ---------    

Recension av filmen: ”Maid In Manhattan” (Kärleken Checkar In). (Genre: Komedi.)
 

 ---------   

 ”I den romantiska komedin MAID IN MANHATTAN - KÄRLEKEN CHECKAR IN spelar Jennifer Lopez Marisa Ventura; en lågavlönad, ensamstående mamma som arbetar som husfru på ett av New Yorks exklusivare hotell, allt medan hon planerar en ljusare framtid för sig själv och sin son. En dag möter hon hotellgästen och framstående politikern Christopher Marshall (Ralph Fiennes), som misstar henne för att vara en gäst på hotellet. Tycke uppstår och efter en fantastisk kväll tillsammans växer känslorna allt starkare. Men när Marisas riktiga identitet avslöjas hotar sanningen att skilja dem åt för alltid...”

 (Kopierat från lovefilm.se.)

 ---------   

 För bild och övrig information gå till direktlänk på lovefilm.se. 

 ---------   

 En snäll, gullig, och oförarglig romantisk komedi, som är helt okej. ///Bim. 

 ---------   

 Betyg: 3 av 5. 

 ---------    

Kommentarer
Postat av: finkan

--Bim-- Har du betygsatt filmen på filmtipset? Eller är du inte med där längre? ;)

2007-02-16 @ 19:58:13
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Finkan: Nej, jag har inte betygsatt den på filmtipset. Jag har faktiskt aldrig betygsatt någon film där någonsin. Jag blev bara medlem, och sen så glömde jag bort det.

2007-02-16 @ 21:56:11
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0