Melodifestivalen - deltävling 3 & 4 (Uppdaterad)

Melodifestivalen - deltävling 3 & 4 (Uppdaterad)



Utan att ha hört låtarna så är det ju ändå vissa artister som man hoppas på? Visst är det ju LÅTEN man ska rösta på och inte ARTISTEN. Men ändå så måste man ju erkänna att det hänger ju väldigt mycket på HUR och av VEM låten blir framförd.


 

I deltävling 3 finns det två stycken som jag hoppas på:

- Nanne Grönwall, och

- Magnus Carlsson.


 

I deltävling 4 finns det fyra stycken som jag hoppas på:

- Magnus Uggla, och

- After Dark, direkt till Finalen , och

- Caroline af Ugglas, och

- Andreas Johnson, till Andra Chansen.


 

Men, men. Vi får väl se om jag kanske ändrar mig efter att jag har hört låtarna.


 

Här är länk till Melodifestivalen 2007 på Sveriges Television.  


Uppdaterad: 2007-02-13, klockan 21:45

Jag tror i alla fall inte att någon låt kommer att vara bättre än "The Worrying Kind" med The Ark.
Här är länk till låten på YouTube.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0