"Shallow Hal" (Min Stora Kärlek)

---------   

 Recension av filmen: ”Shallow Hal” (Min Stora Kärlek). (Genre: Komedi.) 

 ---------  
 

”Vad händer när en ytlig, utseendefixerad, skrupelfri kille blir förhäxad och börjar se "insidan" på kvinnorna han möter? Bröderna Farrelly är tillbaka med en komedi om Hal. En man som följer sin döende fars råd och endast går ut med kvinnor som är mer eller mindre fysiskt perfekta. Hal ser kvinnor endast som sexobjekt tills dess att han blir hypnotiserad till att se det vackra även i den minst fysiskt attraktiva kvinna.”


 (Kopierat från lovefilm.se.)

 ---------   

 För bild och övrig information gå till direktlänk på lovefilm.se. 

 ---------   

 Det här tycker jag var en ganska så rolig komedi, och faktiskt även med ett visst djup. Jack Black som spelar huvudrollen tycker jag nästan alltid är bra. Så jag kan rekommendera filmen om man vill se en enkel och lättsam komedi. ///Bim. 

 ---------   

 Betyg: 3 av 5. 

 ---------  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0