Tisdagen den 6 februari 2007

Jobbade förstås som vanligt i dag också. I dag serverade vi ugnsstekt falukorv med makaroner. Inget speciellt hände på jobbet, allt flöt på bara bra.


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy var hemma när jag kom hem, han hade ledig dag från jobbet i dag. Han hade varit ute på landet en sväng med sin Morfar, och hjälpt honom med att köra ut en ny varmvattensberedare dit.


 

Höll på och fixade lite här hemma när jag kom hem. Sen så satt vi båda två en stund med våra datorer vid köksbordet. Vid fyratiden sen så åt vi två middag tillsammans.




 



 


 

Efter middagen så stack Jimmy iväg hem till sin kompis Kristian i Hagsätra en stund. Själv så höll jag på igen och fixade lite här hemma. Sen efter det så satte jag mig i kökssoffan med datorn i knäet. Bloggade tre recensioner bland annat och skrev några mail.


 

Sen så satte jag mig och läste en stund. Började på en ny bok: ”Hannibal – Upptakten” av Thomas Harris. Den handlar om när Hannibal från ”När Lammen Tystnar” växte upp.




 

 



 

Borzko kom hem från jobbet vid sjutiden. Han åt middag och sen så duschade han. Resten av kvällen så tittade han på sport på teve.


 

Jimmy kom hem från Kristian vid halvåttatiden. Han tog ut sin dator till köket, och sen så satt han och spelade ”World Of Warcraft” resten av kvällen.


 

Jenny kom hem vid åttatiden. Hon hade gått i skolan på eftermiddagen i dag, och slutat klockan fem. Sen så hade hon varit i stan och fikat med några kompisar. Hon åt middag när hon kom hem. Sen så tog hon också ut sin dator och satte sig hos oss i köket.


 

Nu är klockan kvart över nio. Blogg.se har krånglat från och till hela kvällen, så vi får väl se om det går att blogga det här… Jag, Jenny och Jimmy sitter här vid köksbordet med våra tre bärbara datorer och har vårt lilla mini-LAN. Borzko sitter uppe i vardagsrummet och tittar på sport på teve. Utanför så är det elva minusgrader nu… Brrr…  


Kommentarer
Postat av: Snurran

Ååååh! jag får nästan vårkänslor av din tulpanbild!

2007-02-06 @ 22:02:08
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, jag älskar tulpaner! Jag får också vårkänslor av dem! Jag köper tulpaner nästan varje vecka den här årstiden! :-)

2007-02-06 @ 22:05:53
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Det gör inte jag - men jag tittar gärna på dina! ;-)

2007-02-06 @ 22:07:21
Postat av: Bim

---> Snurran: Hahaha! Ja, du kan få titta gratis! Själv är jag ju som vanligt slösaktig och oekonomisk, så jag köper gärna tulpaner varje vecka! ;-)

2007-02-06 @ 22:09:45
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Det var inte utan att jag höll på att frysa ihjäl på väg hem i dag!

2007-02-06 @ 22:16:41
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, för att inte tala om i morse... :-(

2007-02-07 @ 15:45:57
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Angela

Usch ja, nästippen var bra röd när vi kom fram på morgonen ;-) Och det var inte mycket bättre i dag. Tur att jag inte har någon termometer! Hemma är det 1 minus!

2007-02-07 @ 22:49:51
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, det är ju i alla fall lite bättre här i dag...

2007-02-08 @ 15:52:44
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0