"X-Men 2"

---------   

 Recension av filmen: ”X-Men 2”. (Genre: Action.) 

 ---------  
 


”Sanslösa actionscener, spännande nya karaktärer, en oväntad tvist och till och med lite romantik. Allt detta får du i X-Men 2. X-Men är mutanter som har fötts med fantastiska krafter - några kan förflytta föremål med bara tanken, andra kan döda med en blick. Deras uppgift är att skydda en värld som både fruktar och hatar dem. I detta äventyr måste Professor Xavier, Wolverine, Cyclops, Storm och de andra hjältarna samarbeta med deras ärkefiende Magneto och hans kumpaner för att bekämpa en ännu värre fiende. Den stjärnspäckade rollistan består bland andra av Hugh Jackman, Oscarbelönade Halle Berry, Patrick Stewart, Ian McKellen, Famke Janssen, Kelly Hu och Rebecca Romijn-Stamos.”


 (Kopierat från lovefilm.se.)
 
---------   

 För bild och övrig information gå till direktlänk på lovefilm.se. 

 ---------   

 Den här filmen tycker jag är verkligen underhållande, spännande, och rolig. Jag har sett den förr, men den var värd att se om. Alla tre X-Men-filmerna är bra tycker jag. De är ju rätt så lika varandra, men klart sevärda alla tre, om man gillar den sortens filmer förstås! ///Bim. 

 ---------   

 Betyg: 3 av 5. 

 ---------  

Kommentarer
Postat av: Sabine

Aah, jag gillar också den filmen :)

2007-02-20 @ 16:26:06
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Sabine: Ja, alla tre filmerna är lite coola! ;-)

2007-02-20 @ 17:34:59
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0