Torsdagen den 18 januari 2007

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Och med samma arbetsuppgifter som i går. I dag serverade vi fiskgratäng (hokifilé i smögensås) och potatismos. Allt flöt på bara bra, och inget speciellt hände på jobbet i dag.


 

Åkte hem direkt efter jobbet. Jimmy hade ledig dag från jobbet även i dag, så han var hemma när jag kom hem. Vi höll sen återigen på med att fixa alla gamla VHS-filmer från när Jimmy och Jenny var små. Vi blev äntligen klara med det i dag. Nu finns allt på DVD-skivor i två exemplar.


 

Jenny kom hem från skolan vid femtiden. Då åt vi tre middag tillsammans och satt och pratade en stund. Sen efter det så stack Jimmy iväg med bilen till Hagsätra och hem till sin kompis Jimi.


 

Sen så blev det datorn för mig större delen av kvällen. Jenny satt i köket med sin dator en stund, och författande en jobbansökan. Vi tog sen en sväng till Centrum för att lägga brevet på postlådan.


 

Borzko kom hem från jobbet vid halvåttatiden. Middag och efter det en dusch blev det då för honom. Jenny stack sen iväg vid halvniotiden. Hon skulle åka hem till Robin och sen sova där i natt. Han hade varit på träning, därför åkte hon så sent.


 

Jag är trött i kväll, ska försöka att komma i säng lite tidigare.


 
Men i morgon så är det i alla fall fredag! Wiieee! ;-)  

Kommentarer
Postat av: anonym

Måste ge dig och din dotter en stor eloge för era bloggar, följer dom varje dag och har gjort de i 8 månader tror jag:) super bra bloggar!

Kram

2007-01-18 @ 21:46:37
Postat av: Snurran

Jag är också jättetrött, så jag tänker hoppa i säng redan nu..så kanske, kanske man orkar "festa" lite längre i morgon..? ;-)

2007-01-18 @ 21:47:58
Postat av: Niclas

Önskar jag med hade fått över alla mina vhs på DVD. Men jag jobbar på det...
Trevlig helg!
/Niclas

2007-01-19 @ 12:04:30
URL: http://niclasp.blogspot.com/
Postat av: Bim

---> Anonym: Hej! Tack så jättemycket för din kommentar! Jag blir så glad när man får höra att det finns de som gillar min och Jennys bloggar! Fortsätt gärna och läs! Och kommentera gärna! *Kram*

2007-01-19 @ 15:55:54
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, då kanske du orkar ända till tolv i kväll då!? ;-)

2007-01-19 @ 15:56:24
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Niclas: Ja, det tog lite tid... Men skönt att äntligen vara klar nu! Klart värt besväret ändå! Ha en trevlig helg du också!

2007-01-19 @ 15:57:09
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: marie

hej, ska åka till samma hotell som er i thailand, nu undrar jag, höll dom poolhanddukar??
längtar dit, var där jan 2006, bodde hotellet mitt emot.
Önskar en trevlig helg

2007-01-19 @ 16:46:50
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Marie: Hej! Vad kul att du ska åka till samma hotell! När åker ni? Har du någon blogg? Annars får du skriva här och berätta hur det var! Ja, de hade tydligen poolhanddukar där... Men det fattade inte vi förrän sista dagen! ;-) Så vi använde aldrig dem. Ha en trevlig helg du också!

2007-01-19 @ 17:14:51
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: marie

Hej bim, kul att du svarade så fort, har ingen blogg, tycker din är kul att läsa sen jag såg att du skulle till samma ställe i Thailand, har jag följt dig ofta, vi åker 3 mars med Thai via Bangkok vi bokade vår resa 3 maj, (suger på denna karamell länge)
Vi hörs

2007-01-19 @ 17:54:09
Postat av: Bim

---> Marie: Hej igen. Synd att du inte bloggar... Det hade varit kul att läsa om din resa! Du får gärna skriva här sen om hur du har haft det! :-)

2007-01-20 @ 09:05:46
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0