Dagens Dagbok - Fredagen den 27 juli 2007 - Kvällen.

Jag kom tillbaka hem vid halvsextiden. Då blev det slappande uppe i vardagsrummet för både mig och Borzko i varsin soffa. Jag försökte att blogga... men blogg.se vägrade att fungera... Så jag började med att läsa en tredje dokumentär bok i dag: "Den svenske kannibalen" av Pelle Tagesson, och jag läste även ut den. Se separat blogginlägg om boken.

 

Sen vid halvniotiden så satte Borzko och jag igång en dvd-film. Det blev den tretton år gamla filmen: "Nyckeln till frihet" / "The Shawshank Redemption". Läs separat blogginlägg med recension.

 

Den var slut vid elvatiden. Då läste Borzko i sin bok igen. Och jag satte mig med datorn och bloggade, för nu funkade blogg.se igen. Nu ska jag läsa lite bloggar och lite nyheter innan det är dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0