Dagens Dagbok - Söndagen den 8 juli 2007 - Andra halvan av dagen.

Jimmy och Jenny köpte med sig middagsmat hem från McDonalds i dag, och de kom hem vid halvsextiden. Jag åt en McBean-burgare, sidesalad med balsamicodressing, och cola light. Satt en stund och pratade vid köksbordet sen allihopa.

 

Vid halvsjutiden sen så stack Jimmy iväg med bilen. Han skulle till Hagsätra och möta upp med några kompisar.

 

Jenny satt på rummet en stund med sin dator. Borzko och jag satt i vardagsrummet och läste i varsin bok. Jag håller på med "Brunst-kalendern" av Emma Hamberg.

 

Vid halvåttatiden så flyttade Jenny upp med sin dator till vardagsrummet. Hon och jag satt med datorerna. Borzko tittade på teve, nyheter och sport.

 

Sen klockan nio så började en Beck-film på TV4, så då började vi titta på den. Vi hade sett den förr, men den var ändå värd att se om. Det var: "Beck - Hämndens Pris". Tycker nog att det är en av de allra bästa Beck-filmerna. Mikael Persbrandt är suverän i den filmen, och Shanti Roney är också väldigt bra. Mycket grym och mycket spännande är den filmen.

 

Nu har jag suttit här vid datorn en stund efter att filmen slutade, och nu ska jag byta ut datorn mot boken.


Kommentarer
Postat av: Suzy

Va?! Jag är i total chock. Inget chips, godis, glass på hela kvällen?

2007-07-09 @ 08:36:51
Postat av: Angela

Åhh, jag gillar Beck också. Hade inte en aning om att den gick ;-) Jag kan nog se om alla de där filmerna hur många gånger som
helst...

2007-07-09 @ 08:48:21
URL: http://www.muller.se/angela
Postat av: Bim

---> Suzy: Hahaha! Jag är själv förvånad! ;-D

2007-07-09 @ 10:36:58
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Angela: Ja, jag älskar dem också. Och just "Hämndens Pris" är nog den allra bästa tror jag.

2007-07-09 @ 10:37:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0