Dagens Dagbok - Torsdagen den 12 juli 2007 - Kvällen.

När Jimmy och Jenny hade åkt iväg, och jag var klar med lite hushållsbestyr, så tog jag med mig datorn upp till vardagsrummet och satte mig där.

 

Borzko kom hem vid sjutiden. Han åt middag, duschade, och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig också i vardagsrummet. Och så läste han i sin bok. Pratade gjorde vi förstås också.

 

Vid tiotiden så gick han och la sig, för han ska ju upp klockan fyra i morgon bitti som vanligt, för att jobba. Men nu är det i alla fall sista arbetsdagen för honom på ett tag. Efter morgondagens jobb så har han två veckors semester.

 

Jag poppade mig lite popcorn, och så la jag mig i soffan och läste i min bok: "Bergdorf-blondiner" av Plum Sykes, och läste också ut den. Efter det så satt jag med datorn resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill ha smakråd! Besök min blogg!

2007-07-13 @ 01:05:37
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Okej. Jag ska kolla.

2007-07-13 @ 08:44:15
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0