ViktVäktarFraiche + MiniKeso.

För er som vill gå ner i vikt, eller vill behålla den vikt ni har istället för att gå upp i vikt, och samtidigt unna er något gott, så kan jag verkligen rekommendera dessa två produkter.

ViktVäktarFraichen kan man ha till dressing, kall sås, och dipp. Man kan blanda den med det mesta och äta den till det mesta.

Likadant är det med MiniKeson. Den kan man också blanda med det mesta, och man kan äta den till nästan allt. Jag äter dessa produkter väldigt mycket, och tur nog så gillar min familj dem också. Se lite recept och tips på hur de kan användas i min kategori: "Mat och Dryck".


image790

image791


Kommentarer
Postat av: finkan

Har du provat lätt kesellan? Den har bara 1% fett. Den går alldeles utmärkt att göra dressingar mm på.
Jag köper den ibland men brukar oftast köpa den turkiska yoghurten med 3,5 % fett.

2007-07-17 @ 01:36:24
URL: http://finkans.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Finkan: Jag har prövat den nån gång, men det var rätt så länge sen. Jag vill minnas att jag tyckte att den var lite sträv och lite tjock. Men man kan ju blanda ut den med lite lättfil. Den turkiska yoghurten tycker jag också kan vara lite sträv och "sur". Men visst är det bra att det finns så många magra alternativ.

2007-07-17 @ 08:58:57
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0