Allsång på Skansen.

Jag tittar väldigt sällan på teve. Och speciellt på sommaren. Jag tittar typ på Sommarkrysset på Lördagar, och så kanske någon film ibland. Jag sitter mycket hellre med datorn eller en bok. Men någonting som jag ALDRIG missar, och som verkligen är SOMMAR för mig det är ALLSÅNG PÅ SKANSEN. När jag ser det programmet så tänker jag på SOMMAR, LANDET, och MIN MAMMA OCH PAPPA.

Ni vet väl att om man missar programmet så kan man se det via Internet? Och ni vet väl att där kan man också se en halvtimme extra!? Det är den halvtimmen som publiken på Skansen får se, men inte tevetittarna. Gå in på SVT:s hemsida så hittar ni all information där.


image611

(Bilden lånad.)

Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag håller med, detta är sommar! Självklart så jobbade jag igår kväll ,men du tipsade ju om hur jag kunde se det igen. Hinner nog inte idag det är klippning och shoppning på schemat( städning kanske står med)/Ahnna

2007-06-27 @ 09:05:25
Postat av: Bim

---> Jag tror att programmet ligger kvar på Internet i en månad, så du hinner nog se det en annan dag! ;-)

2007-06-27 @ 10:57:45
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0