Dagens Dagbok - Tisdagen den 12 juni 2007 - Del 2 av 2.

Vid halvfemtiden så kom Jimmy hem från jobbet. Han flyttade ju hem igen i går kväll. I två veckor har han varit borta, och jag har saknat honom så. Väldigt tomt och tyst har det varit utan honom här hemma.

 

När Jimmy hade duschat och gjort sig i ordning så åkte vi iväg. Jag ville fira Sommarlovet, så jag bjöd med J&J på middag och bio. Vi åkte till Heron City.

 

Där var vi först och åt middag på Pizza Hut. Jag åt en rätt som kallas "Delad glädje", och då väljer man tre stycken förrätter och äter som huvudrätt. Jag tog Totillachips, Potatisklyftor, och vegetariska Quesadillas. Massa olika tillbehör var det till också.

 

              

Sen så handlade vi biogodis. Jag valde lösviktsgodis.

 



Och sen så var vi då alltså på bio. Vi såg den senaste Beck-filmen: "Den svaga länken". Den var bra och exakt som alla andra Beck-filmer. Gillar man en, så gillar man väl alla, det tycker i alla fall vi. (Länk - Lovefilm). (Länk - Moviezine).

 



Efter bion så åkte vi hem. Vi kom hem vid niotiden. Borzko var hemma när vi kom hem. Han hade kommit hem vid halvåttatiden. Han hade då ätit middag, duschat, gjort sig i ordning, och när vi kom hem så satt han och läste i sin bok.

 

Vi blev sugna på chips när vi kom hem, så J&J stack iväg en sväng till Statoil i Sköndal och köpte chips. Sen så satte vi oss vid våra datorer resten av kvällen.



(Klicka på bilderna så blir de större).


Kommentarer
Postat av: Snurran

Jamen det där var väl ett bra sätt att fira sklavslutningen på! *kram*

2007-06-13 @ 13:52:57
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, det tycker jag verkligen! :-) Och jag gjorde nästan exakt samma förra året! Kolla in blogginlägget som jag länkade till! ;-)

2007-06-13 @ 13:55:15
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0