Dagens Dagbok - Tisdagen den 19 juni 2007 - Andra halvan av dagen.

Efter vår tidiga middag höll Jimmy och Jenny på i sina rum, packade upp, och satt vid datorerna. Jag satt i köket och varvade datorn med boken.

 

Vid sextiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt middag, duschade, och gjorde sig i ordning. Sen vid sjutiden så stack han iväg. Han skulle ut till Råsunda i Solna och titta på fotbollsderbyt mellan Hammarby och Djurgården.

 

Jimmy stack också iväg vid sextiden. Han åkte till Hagsätra för att träffa några kompisar.

 

Jenny stack iväg vid åttatiden. Hon skulle in till stan för att möta upp med några kompisar.

 

Jag flyttade upp till vardagsrummet med min dator och min bok. Jag läste ut boken: "Fågelbovägen 32" av Sara Kadefors och bloggade en recension på den. Sen så började jag på en ny bok: "Snabba Cash" av Jens Lapidus.

 

Jimmy kom hem igen vid halvelvatiden. Sen så satt han vid datorn, och så gick han och la sig vid halvtolvtiden.

 

Borzko kom hem från matchen vid elvatiden. Och han var förstås glad, eftersom Hammarby hade vunnit med två-noll. Han gick och la sig nästan direkt efter att han kom hem, eftersom han som vanligt ska gå upp tidigt i morgon.

 

Jenny kommer hem senast med sista tunnelbanan som kommer vid ettiden i natt eftersom det är vardag i morgon.


Kommentarer
Postat av: Borthy

Trevligt att läsa om ditt vardagsliv. Det där med sista tunnelbanan, du vet ju var jag bor nu, jag gillar verkligen inte de sista stationerna att åka själv på kvällar ch nätter. Usch!

2007-06-20 @ 03:38:32
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Bim

---> Borthy: Kul att du gillar min blogg! :-) Jag håller med dig... Tycker nog att den här linjen är bättre än där vi bodde förut.

2007-06-20 @ 08:21:41
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Måste läsa DIn recension, jag fick den boken från Bocketklubben, men har inte hunnit läsa den än! Det får bli en av sommarböckerna! :-)

2007-06-20 @ 09:51:04
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Pethra på Inredningsbloggen: Ja, läs den! Den är jättebra! :-)

2007-06-20 @ 11:09:19
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0