Dagens Jobb - Fredagen den 1 juni 2007.

Jobbade förstås som vanligt i dag också. Skönt att det äntligen var fredag. Mådde inte så bra i dag på jobbet, trött, frusen, ont i huvudet, och allmänt hängig.

 

Jag var även i dag först i skalen och fixade grönsaker, och sen så var jag i disken och diskade. Vi fick köra utan grovdiskmaskin under halva lunchtiden, men sen så kom de och lagade den, och då flöt allt på bättre. Fick lite hjälp i disken i dag också av en av kollegerna. 

 

Vi serverade couscouspytt i dag. Allt flöt på bara bra under dagen. Inget speciellt hände i dag. Men väldigt skönt när dagen äntligen var slut, eftersom jag inte mådde riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: annebelle

Aldrig sjuk från jobbet?

2007-06-01 @ 18:13:15
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Bim

---> Annebelle: Jo, om jag är RIKTIGT sjuk. Typ hög feber, eller maginfluensa. Annars är jag aldrig hemma. Det var nog en fyra år sedan sist tror jag...

2007-06-01 @ 18:16:14
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0