Dagens Shopping - 070609 - Dammsugare + Fläkt.

image403

image404


Kommentarer
Postat av: Hedgehog-sara

åh - jag älskar min röda dammsugare!! Perfekt när man vill dra av hallen och köket och inte orkar dra fram den långa slangen (vi har ju centraldammsugare)
Hoppas att du blir lika nöjd som jag är :)

2007-06-09 @ 18:31:43
URL: http://hedgehog.se
Postat av: Bim

---> Hedgehog-Sara: Härligt! Att du gillar den! För jag ska just också ha den till hallen, köket, och vår nedre inglasade balkong. För där har jag nu sprungit och sopat varenda dag istället. Vi har ju en jättebra stor dammsugare, men den är på övervåningen, så den tar jag bara fram vid veckostädningen. Den här nya kommer jag att använda varje dag! Jag tror nog att jag kommer att bli nöjd! Det känns så nu i alla fall! Och snygg är den ju! Jag köpte en vit/silver.

2007-06-09 @ 18:35:28
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0