Dagens Shopping - 070612 - Bikini + Hörlurar + Handdukar + Blommor.

Det här blev Dagens Shopping i dag, tisdagen den 12 juni 2007.

En svart- och vit-randig bikini med en dödskalle på behån och en på rumpan. Märke: Panos Emporio. Modell: Sweet Sacriface B. Inköpsställe: Stadium. Pris: 599:-.


image432


image433


Hörlurar till min nya mobil. Märke: Creative. Modell: EP-630. Inköpsställe: Teknikmagasinet. Pris: 299:-


image434


Fyra stora badlakan och två mindre handdukar. Märke: Living. Inköpsställe: Hemtex. Pris: 125:- för de stora och 40:- för de små. (Halva priset mot det ordinarie priset).


image435


Två röda pelargoner till vår uteplats. Inköpsställe: Torget i Farsta Centrum. Pris: 30:- kronor styck.


image436


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Vilken snygg/läcker bikini..jag vill ha. Hemtex köpte jag lite saker på också i fredags när det var halva priset./Ahnna

2007-06-12 @ 22:02:17
Postat av: Bim

---> Ahnna: Tack ska du ha! Jag tyckte själv mycket om den! Jag har bara haft nästan exakt likadana svarta bikinis i många år nu, så jag tyckte det var kul med en lite annorlunda! Lite för dyr var den i och för sig. Men, men, jag ville ha den.
Ja, Hemtex hade halva priset på allting. Så jag passade på. Vi behövde verkligen nya badlakan. Så jag köpte ett varsitt, plus varsin "hår-handduk" till mig och Jenny.

2007-06-12 @ 22:05:30
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Snurran

Jättesnygg bikini - det förvånar mig att den inte var helsvart ;-D
Min blogg får du nog vänta förgäves på, det går inte att ta sig in på Passagen ikväll knappt...
:-(

2007-06-12 @ 22:09:34
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Tack ska du ha! Men det förvånar faktiskt mig med! ;-)
Jag har försökt att komma in i din blogg, men det har inte funkat. :-(

2007-06-12 @ 22:13:17
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0