EFIT - 2007-06-21 - Ett Foto I Timmen - 12 -

-------------  

Här kommer fotografierna från min tolfte EFIT-dag, torsdagen den 21 juni 2007.

 

-------------  

 

(Klicka på bilderna så blir de större!)

-------------  

 

06.40.

Häftiga moln på morgonen. Ska det bli sol eller regn?



-------------

07.30.

 

Dags att väcka Jenny!

       



-------------  

 

08.27.

 

Rix Morgon Zoo med Roger, Titti och Gert på 105,5.

       



-------------  

 

09.00.

         

Missade att ta kort den här timmen...

-------------  

 

10.47.

 

Lastbilen som Jimmy kör hos Hägerstens Brädgård.

       



-------------  

 

11.04.

 

Jimmy, Pappa, Mamma, Jenny, och jag fikar på Landet.

       



-------------  

 

12.16.

 

En pratstund utomhus innan avfärden till stan igen.

       



-------------  

 

13.59.

 

Mellanmål, jordgubbar med vaniljyoghurt.

       



-------------  

 

14.56.

 

En datorstund.

       



-------------  

 

15.21.

 

Jimmy kommer hem från jobbet.

       



-------------  

 

16.05.

 

Jimmy äter middag.

       



-------------  

 

17.15.

 

Jimmy är på väg till Midsommarfirande i Norrtälje.

       



-------------  

 

18.01.

 

"Kulan".

       



-------------  

 

19.00.

 

Missade att ta kort den här timmen... 

-------------  

 

20.46.

 

I bilen på väg för att hämta Jenny på jobbet.

       



-------------  

 

21.20.

 

Jenny i sina arbetskläder.

       



-------------  

 

22.22.

 

Lite Popcorn är ju alltid gott! ;-)

       



-------------  

 

23.00.

 

Hoppade över det här kortet så jag skulle hinna blogga inlägget redan i kväll...

       

-------------  

 

00.00.

 

Hoppade över det här kortet så jag skulle hinna blogga inlägget redan i kväll...    


-------------  

 

Nästkommande EFIT-dagar:

Lördagen den 7 juli och / eller Måndagen den 30 juli.

Tisdagen den 7 augusti och / eller Söndagen den 26 augusti.

 

-------------  

 

Länk till alla mina tolv EFIT-inlägg.

 

-------------  


Kommentarer
Postat av: Snurran

Ja, där ser man vad ni hade för er! Ha det gott, kram!

2007-06-22 @ 16:59:34
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja! Det var den EFIT-dagen! Tack! Ha det gott du också! *Kram*

2007-06-23 @ 15:37:53
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Diana Lovatt

Tjenare BIM! Det var ett tag sedan! Jag såd dina EFIT bilder och föll pladask för din Lord of THe Ring bakgrund!! WOW! Kanman få tigga till sig den ?? Please.
Kram på dig
Bamse (Diana Lovatt fd. Lindholm)

2007-10-05 @ 15:16:56
URL: http://www.cerecia.se
Postat av: Bim

---> Diana Lovatt: Hej! Visst är det du Diana från broderiklubbarna för länge sen!? Kul att du hittade hit! :-D
LOTR-bilden har jag i min dator som skrivbordsbild, och även i min mobiltelefon som bakgrundsbild. Det har jag haft i flera år nu. Jag mailar den till dig!
*Kram*

2007-10-05 @ 15:26:43
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0