"Simmar-Emma - min kamp mot bulimin" av Emma Igelström & Carina Olofsson

image624

---------    

Recension av boken: "Simmar-Emma - Min kamp mot bulimin" av Emma Igelström &Carina Olofsson. (Genre: Skönlitteratur / Dokumentär.)  

---------   


(Det fanns ingen beskrivning på den här boken på Adlibris.)

---------    


För övrig information gå till direktlänk på adlibris.se.


---------  

  
Den här boken handlar om simmerskan Emma Igelströms kamp mot sjukdomen Bulimi. Den var väl i och för sig intressant, men ändå lyckades den inte riktigt med att fånga mig. Det kan ju bero på att jag alldeles nyligen läste en väldigt liknande bok: fotbollsspelaren Tina Nordlunds kamp mot sjukdomen Anorexi. Så den här kändes lite som samma bok när jag läste den. Men jag kan ändå rekommendera den. //Bim.  

---------   

Betyg:  2,5 av 5.  

---------    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0