Dagens Dagbok - Fredagen den 4 maj 2007 - Del 1 av 2

Åkte hem direkt ifrån jobbet. Och sen så var eftermiddagen precis som nästan alla andra eftermiddagar för mig. Jag höll på och fixade, donade, grejade, pysslade, och plockade med lite allt möjligt och omöjligt här hemma. Och så varvade jag med datorstunder.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Då åt vi två middag tillsammans. Sen så duschade han och gjorde sig i ordning. Efter det så satt vi båda två med våra bärbara datorer i köket en stund.

 

Borzko kom hem från jobbet vid halvsextiden. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.

 

Jenny slutade i skolan klockan fem i dag. Sen så åkte hon direkt till McDonalds för att jobba mellan sex och nio.

 

Vid sextiden så flyttade vi upp till vardagsrummet. Jag och Jimmy med våra datorer, och Borzko utan. Satt och kollade lite på Discovery Channel också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0