Dagens Dagbok - Fredagen den 4 maj 2007 - Del 2 av 2

Jag och Jimmy åkte iväg vid halvniotiden i hans bil. Åkte ut till Djurgården och parkerade där. Åttio kronor kostade parkeringen... Promenerade bort till Cirkus. Satt och väntade en stund, och sen så började showen med After Dark punktligt klockan halvtio.

 

Det var ju andra gången som jag såg showen, men första gången för Jimmy. Jag tyckte att den var precis lika bra denna andra gång, och Jimmy tyckte också att showen var jättebra.

 

Efter en timme och fyrtiofem minuter så var det slut. Vi promenerade till bilen och åkte sen hemåt. Stannade till vid Statoil i Sköndal på vägen hem. Jimmy köpte chips och dipp, och jag köpte glass.

 

Borzko satt och tittade på teve när vi kom hem. Jimmy och jag satte oss också uppe i vardagsrummet då. Jimmy tittade på teve också då, och jag satt och höll på i datorn.

 

Jenny hade åkt direkt från jobbet på McDonalds, hem till Robin. Och hon skulle även sova där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0