Dagens Dagbok - Tisdagen den 15 maj 2007

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på här hemma som vanligt och fixade med lite allt möjligt. Varvade som vanligt med datorstunder också.

 

Sen så gick jag ut och satte mig en stund på uteplatsen. Det var varmt och skönt ute, men väldigt blåsigt. Satt och solade en stund, och pratade också en hel del med grannen som bor till vänster om oss.

 

Jimmy kom hem från jobbet vid halvfemtiden. Han och jag åt då middag tillsammans. Efter det så duschade han och gjorde sig i ordning. Och sen så åkte han iväg till sina kompisar i Hagsätra.

 

Jag gick till Centrum och mötte upp med Jenny som kom med tunnelbanan från skolan. Först så gick vi till Expert där hon äntligen fick sin manual till sin kamera. Sen så gick vi till Hemköp där Jenny hämtade ut sitt paket med godis från Buzzador. (Se tidigare inlägg). Och slutligen så gick vi till Åhléns där jag köpte fem pocketböcker. (Se ett annat tidigare inlägg).

 

Väl hemma igen så åt Jenny middag. Sen efter middagen så satte vi oss båda två vid köksbordet med våra datorer. Och sen så satt vi där resten av kvällen.

 

Borzko kom hem från jobbet vid åttatiden i dag. Middag, dusch, och sen sport på teve, så blev hans kväll.

 

Lite teve blev det i kväll även för Jenny och mig. Vi tittade på "Desperate Housewives" på Kanal 5 mellan nio och tio. 


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin header du har skaffat dig!
Ha en trevlig dag idag! Själv är jag hemma och är sjuk.

2007-05-16 @ 09:00:26
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Bim

---> Junitjej: Tack för berömmet om headern! :-) Tråkigt att du är sjuk. Hoppas du kryar på dig.

2007-05-16 @ 14:54:05
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0