Dagens Jobb - Onsdagen den 2 maj 2007

I dag var det då jobb som vanligt igen efter fyra dagars ledighet. Den här veckan så är jag först i skalen och fixar grönsakerna halva dagen, och sen så är jag försteman i stora matsalen den andra halvan av dagen. Fulltalig personalstyrka var vi idag, och vi serverade fiskpanetter (gjorda på lax), kokt ris, och filsås (med senap relish i). Allt flöt på bara bra i dag, och ingenting speciellt hände.

 

Vi jobbade in vår fikarast, och sen så hade vi APT (ArbetsPlatsTräff) med fika under tiden, den sista halvtimmen av arbetsdagen.

 

EFIT-dag är det ju i dag, så i morgon kommer det åtta stycken fotografier från jobbet som är tagna i dag.


Kommentarer
Postat av: Ahnna

Jag ser fram emot foton!!

2007-05-02 @ 17:27:34
Postat av: Bim

---> Ahnna: Kul att du ser fram emot mina foton! ;-) Fast de kommer inte förrän i morgon! :-)

2007-05-02 @ 17:36:42
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

varför lägger du inte in fotona idag :D? vill se :) alltid skoj med dina foton

2007-05-02 @ 17:38:29
Postat av: Bim

---> Anonym: Eftersom jag tar ett kort i timmen, ända tills jag går och lägger mig, så orkar jag inte och hinner inte lägga in dem i kväll. Jag gör det i morgon eftermiddag eller i morgon kväll.

2007-05-02 @ 17:41:16
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0