Fotografier från Landet, 12 maj 2007.

Här kommer några fotografier från landet.
Alla kort i det här inlägget är tagna av Jenny med hennes nya kamera.

 

Om du tittar in i hennes blogg så finns det där många fler kort från landet i dag.

 

Min nya presentationsbild här i bloggen, längst upp till höger, är också tagen av Jenny på landet i dag.

 

Jag har också tagit en massa kort i dag, med min kamera.
Men de kommer i mitt EFIT-inlägg som jag lägger in i morgon.

    

    

    

(Klicka på korten så blir de större!)


Kommentarer
Postat av: Anonym helst =P

Hej bim, för några helger sen så var jag sjuk och jag spenderade många timmar framför datorn. Då satt jag mycket vid din blogg och läste och läste och var uppdaterad för varje inlägg. Jag fastande för bloggen helt enkelt. Men nu på senaste har jag inte följt med alls, och eftersom du uppdaterar så ofta så hinner jag inte med. Hade tänkt egna en stund åt att sitta och läsa tillbaka nu. En till sak jag har tänkt på är att du fått mycket mindre kommentarer, tycker du det är tråkigt?
Jag kommernterade rätt mycket då under den veckan, men jag tyckte att det var många sm gjorde det också.

Vet inte irktigt varför jag skrev det här, men det känndes bra! Ha en bra helg nu på landet, kramkram

2007-05-12 @ 22:07:15
Postat av: Bim

---> Anonym helst = P: Hej. Kul att du gillar min blogg. Jag har aldrig fått speciellt mycket kommentarer, under alla de år som jag har bloggat. Just under en vecka, förmodligen den veckan som du läste min blogg, så fick jag många kommentarer. Jag låg på Mest Aktiva-Listan då, så det var nog därför som jag fick så många kommentarer. Sedan dess så har jag inte legat på listan, och då har jag hälften av läsarna som jag hade då, och mycket färre kommentarer.

Visst är det roligt att ha många läsare. Och visst är det roligt att få respons av dem genom att få kommentarer. Men det är ju ingenting som jag kan göra något åt. Först och främst så bloggar jag ju för mig själv, och för att jag tycker att det är kul att göra det. Och mycket också för att kunna gå tillbaka och läsa och titta. Om det sen är andra som tycker det är kul med min blogg så är det ju bara ett plus.

Ha det bra du också. *Kram*

2007-05-12 @ 22:28:39
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym helst =P

Har lite bråttom men du får en snabbt svar!
Men ja jag har minnen av att du skrev att du var den mest aktiva under den veckan..

Vad tycker du om melodifestivalen ikväll ?
kramkram

2007-05-12 @ 22:49:55
Postat av: Bim

---> Anonym helst = P: Ja, jag tycker så klart att THE ARK är klart bäst! Annars så är det precis som jag skrev i mitt inlägg ovan, att det blir för många låtar på för kort tid... Svårt att bilda sig en uppfattning efter bara en uppspelning. Men nog var det väl kanske cirka en tredjedel av låtarna som var bra, cirka åtta stycken kanske.

2007-05-12 @ 22:58:29
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Ahnna

Vilka underbara bilder Jenny har tagit. Måste säga att man blir sugen på en riktigt bra kamera.

2007-05-13 @ 00:22:39
Postat av: Bim

---> Ahnna: Ja, det blir verkligen jättebra bilder med Jennys nya kamera! Jag är nästan lite avundsjuk! ;-D

2007-05-13 @ 00:24:07
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0