Ännu en av dessa listor.

Den här listan fick jag som ett mail av Anna. Men istället för att vidarebefordra det som ett mail, så lägger jag ut listan här i bloggen istället. Alla som tycker att den är kul, kan väl göra sig en egen. Om ni gör det, så skriv till mig, så jag kan gå in och läsa hos er.

1. VAD HETER DU?
Britt-Marie Kullin.


2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Mellanblå jeans.


3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Bandit på radio.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Umgicks med familjen och spelade tevespel.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Gröt och fika till frukost.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Grått, trist, mulet, fem grader varmt.


7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Jenny i går kväll.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Helhetsintrycket.

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Känner inte henne, men hon verkar vara jättetrevlig.


10. HUR MÅR DU IDAG?
Sådär. Jag har huvudvärk för tredje dagen i rad...

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?

Kaffe och Fun Light.


12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Dricker inte alkohol sen ett par år tillbaka. Men förut var det rödvin.

13. FAVORITSPORT?
Avskyr att titta på sport. Utöver ingenting själv heller. Promenerar bara.


14. HÅRFÄRG?
Egentligen rödblond. Men har helblekt hår.


15. ÖGONFÄRG?
Blå.


16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Både och.


17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Storasyster Anette, 50 år.

18. FAVORITMÅNAD?
Juli.


19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Wild Hogs.


21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag.


22.FAVORITHOBBY?
Umgås med familjen, sitta vid datorn, läsa böcker, spela tevespel.


23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Ja, det är jag.


24. FAVORITLÅT(ar)?
Omöjligt att säga. Gillar så mycket musik. Men mest rock.


25. SOMMAR ELLER VINTER
Sommar.


26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar, för det kan man göra med alla.

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA GÖRA LISTAN?
Ja, det vore kul.


30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN GÖR LISTAN?
Kanske Snurran, Angela, och Annebelle?


31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN GÖR LISTAN?
Ingen aning.


32. HUR BOR DU?
I en bostadsrättslägenhet i Farsta. En ganska så liten fyrarummare på två plan.


33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Gillar det mesta. Men allra mest chick-litt och svenska deckare.


34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen, har laptop.


35. FAVORITSPEL?
Super Mario.


36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nej.


37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Inte det heller.


38. ÄR DU ROMANTISK?
Inte speciellt.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, det tycker jag nog att jag är.


40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba...


41. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?

11.03.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0