Dagens Dagbok - Lördagen den 10 november 2007 - Andra delen av Eftermiddagen + Kvällen.

Vid halvfyratiden så åkte jag, Borzko, och Jimmy iväg i båda bilarna. Först så hämtade vi upp min Pappa i Örby. Sen så åkte vi och hämtade upp Jenny, Jocke, och Tindra på ett kalas som de hade varit på. Och sen så åkte vi allihopa till Sätra där syrrans kille bor.


Som jag skrev i ett tidigare inlägg i dag, (läs här), så hade syrran Öppet Hus på sin 50-årsdag i dag. Vi fick en massa gott att äta, och en massa gott att dricka. Fika och kaffebröd förstås sen efteråt. En massa trevligt prat och skratt. Vi sjöng också en hel del. Många trevliga människor var där.


Vid tiotiden sen så åkte vi hemåt. Vi körde Jenny, Jocke, och Tindra till Älvsjö Station. De skulle sen ta pendeltåget till Södertälje. Vi körde också Pappa hem till Örby. Vi stannade även till på Statoil och köpte lite godis med oss hem.


Väl hemma igen så blev det allmänt slöande. Jimmy satte sig på sitt rum framför datorn. Borzko satte sig i vardagsrummet och slötittade på teve. Och jag satte mig också i vardagsrummet, fast med datorn istället.


(Bilder från kvällen kommer i ett separat inlägg strax).


Kommentarer
Postat av: emma

ni e så söta :) allihop!

2007-11-10 @ 23:28:40
Postat av: Bim

---> Emma: Hahaha! Tack! ;-D

2007-11-10 @ 23:54:20
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Sofie

Vilket skolkök jobbar du på ? Trevlig kväll!

2007-11-10 @ 23:58:13
Postat av: Bim

---> Sofie: Jag jobbar i Hagsätraskolan. Trevlig kväll på dig också! :-)

2007-11-11 @ 00:11:36
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Anonym

varför var din mamma inte med?

2007-11-11 @ 17:52:37
Postat av: Bim

---> Anonym: Hon mår inte riktigt bra just nu.

2007-11-11 @ 19:01:22
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0