Dagens Dagbok - Lördagen den 17 november 2007 - Andra delen av Eftermiddagen + Första delen av Kvällen.

Vid halvfemtiden så kom då Jimmy tillbaka med Jenny, Jocke, och Tindra. Jenny hade varit på Älvsjömässan som ambassadör för sin skola, Jensen Södra, mellan ett och fyra. Sen så hade Jocke och Tindra mött upp med henne där. Och sen så åkte Jimmy och hämtade upp dem där.


Vi åt middag direkt när de kom. Det blev hämtpizzor från vår lokala pizzeria på vår gata. Jag åt en Vegetarisk Special.


Efter maten så flyttade vi alla upp till vardagsrummet och så blev det kaffe och glögg.


Och sen så blev det tevespelsspelande på vår nya Nintendo Wii. Vi spelade lite allt möjligt: Bowling, Lego, och gamla Mario, bland annat.


Spelade, fikade, pratade, och hade det trevligt. Sen vid halvåttatiden så skulle Jenny, Jocke, och Tindra åka hem till Södertälje igen. Jag körde dem till Älvsjö Station där de sen skulle ta pendeltåget.


På vägen hem så stannade jag till i Centrum, och så var jag på Konsum och handlade lite lördagsgodis. Och vid åttatiden så var jag hemma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0