Dagens Dagbok - Måndagen den 12 november 2007 - Eftermiddagen.

Direkt efter jobbet så åkte jag till Farsta Centrum. Och väl där så gick jag till Folktandvården, för jag hade tid hos Tandhygienisten klockan halvtre. En halvtimme ungefär var jag där, och 650:- kronor fick jag betala...


Sen så gick jag till Apoteket och handlade tandstickor och flourskölj.


Efter det så mötte jag upp med Jimmy som kom till Centrum direkt efter jobbet. Och så var vi till affären Game och sålde åtta stycken av våra spel till PlayStation 2. Vi förbokade också två spel till Nintendo Wii, som kommer på fredag, och även ett spel som kommer nästa fredag.


Sen så åkte vi hem. Borzko var hemma när vi kom hem. Han hade varit ledig i dag, som han alltid är på måndagar. Och han hade även den här veckan fixat veckostädningen.


Vi tre åt middag ihop när vi kom hem. Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Borzko stack iväg till sitt jobb för att hämta hem sin lastbil inför morgondagens jobb.


När Jimmy var klar så gick vi upp till vardagsrummet och satte igång vårt nya Nintendo Wii, och så spelade vi Wii Sports.


Jenny kom hem från sin praktik vid halvsextiden. Hon åt då middag, och sen så var hon också med och spelade.


Och sen när Borzko kom hem så kom han också med och spelade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0