Dagens Dagbok - Onsdagen den 14 november 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Gick bara in en kort stund, och sen så gick jag iväg till Centrum. Var sen runt och tittade lite. Letade efter ett visst tevespel, en viss sorts jacka, och ett par varma stövlar. Men jag hittade ingenting av det jag sökte, så jag gick hem igen utan att ha handlat någonting.


När jag sen kom hem för andra gången så höll jag som vanligt på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och en stund vid datorn blev det förstås också.


Jenny slutade en timme tidigare på sin praktik i dag. Jimmy jobbade över en timme på sitt jobb i dag. Så båda två kom hem ungefär samtidigt vid halvfemtiden. Då åt vi middag tillsammans och satt och pratade en stund.


Sen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så flyttade vi alla tre upp till vardagsrummet för att spela tevespel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0