Dagens Dagbok - Onsdagen den 7 november 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll sen på och fixade med lite allt möjligt här hemma när jag kom hem. Datorn fick en stund förstås också.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Då åkte vi båda två direkt en sväng till Centrum. Väl där så var vi och handlade på Systembolaget. Vad jag köpte kan ni se i ett eget inlägg.


När vi kom hem igen så åt vi middag. Sen efter middagen så höll jag återigen på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Och så stunder vid datorn också.


Jimmy duschade och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig vid datorn och tittade på ett avsnitt av en av sina nerladdade serier. Och efter det så satte han sig och pluggade lastbilsteori.


Jenny kom hem från sin praktik vid halvsextiden. Då åt hon middag.


Sen så satte sig både jag och Jenny i köket med våra datorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0