Dagens Dagbok - Tisdagen den 13 november 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Sen när jag kom hem så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Satt lite vid datorn också.


Jimmy kom hem från jobbet vid strax före halvfyra. Då åkte vi båda två direkt till Centrum. Sen så var vi på Game, EB Games, och OnOff. Men vi hittade tyvärr inte det vi sökte, för det var slut i alla tre affärerna. Köpte bara ett Points Card 2000 på OnOff för 200:- kronor.


Sen så var vi på HemKöp och handlade en hel del matvaror. Och sen efter det så bjöd Jimmy mig på middag på Burger King. (Tack Jimmy!)


När vi kom hem igen så höll jag på och fixade med lite allt möjligt här hemma. Jimmy duschade och gjorde sig i ordning.


Sen så flyttade vi båda två upp till vardagsrummet. Jag satt med datorn och bloggade lite. Jimmy spelade Zelda på Wii.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hur står det till nu, är du vegetarian?

2007-11-13 @ 19:35:36
URL: http://udoprecht.blogg.se
Postat av: Bim

---> Karin: Jag är veggie + fisk! ;-D Alltså jag är en vegetarian som äter fisk och skaldjur. Vet inte egentligen vad man kallar sig då!?

2007-11-13 @ 19:43:06
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0