Dagens Dagbok - Tisdagen den 6 november 2007 - Kvällen.

När vi reste oss från middagsbordet, efter en och en halv timme för mig och Jimmy, och en timme för Jenny, så gick Jimmy in och duschade och gjorde sig i ordning. Sen så satte han sig på sitt rum och pluggade lastbilsteori. Jenny och jag tog våra datorer, och så satte vi oss vid köksbordet.


Vid halvåttatiden så kom Borzko hem från jobbet. Han åt då middag, och sen så duschade han och gjorde sig i ordning.


Sen vid halvniotiden så blev det en kvällsfika. Jimmy och Jenny åt mackor, och själv så åt jag några clementiner. Efter fikat så drack vi (alkoholfri) glögg för tredje kvällen i rad.


Lite teve blev det i kväll, TV5 och "Desperate Housewives".


Nu är klockan tio, och det är väl strax sängdags för oss alla fyra. Borzko ska gå upp fyra, jag halvfem, och Jimmy fem. Jenny kan sova länge, hon börjar inte på sin praktik förrän halvelva.


Kommentarer
Postat av: Jenny

gonatt :)

2007-11-07 @ 02:43:45
URL: http://jjennny.blogg.se/
Postat av: Bim

---> Jenny: Tack! :-)

2007-11-07 @ 17:27:32
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0