Dagens Dagbok - Torsdagen den 15 november 2007 - Eftermiddagen.

I dag så åkte jag inte hem direkt efter jobbet, som jag annars nästan alltid gör. Utan jag åkte direkt till min frissa, Lotta, på Susannes Hårservice i Ormkärr. Där var jag sen i två och en halv timme, och gjorde det jag alltid gör: helblekte håret, klippte mig jättekort, färgade ögonfransar och ögonbryn, och noppade ögonbrynen. Det kostade 750:- kronor som vanligt. Lika kul som vanligt var det också att träffa min vän och före detta granne Lotta.


Kom hem vid femtiden. Både Jimmy och Borzko var hemma då. Jimmy hade kommit hem vid halvfyratiden. Han hade duschat och gjort sig i ordning, och sen så hade han suttit vid datorn.


Borzko hade precis kommit hem från jobbet. Han gick sen in och duschade och gjorde sig i ordning. Jenny kom sen hem från sin praktik vid halvsextiden. Då åt vi alla fyra middag tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0