Dagens Dagbok - Torsdagen den 8 november 2007 - Eftermiddagen.

Åkte hem direkt efter jobbet. Höll på och fixade med lite allt möjligt här hemma när jag kom hem. En stund vid datorn blev det också.


Jimmy kom hem från jobbet vid halvfyratiden. Då åkte han och jag en sväng till Centrum direkt. Var på HemKöp och handlade en hel del matvaror. Sen så åkte vi hem igen.


När vi kom hem så åt vi två middag tillsammans. Och så satt vi och pratade en stund.


Efter middagen så duschade Jimmy och gjorde sig i ordning. Och sen så satte han sig på sitt rum vid datorn, och så kollade han på en av sina serier som han följer och laddar ner.


Själv så höll jag återigen på och fixade med lite allt möjligt här hemma en stund igen. Och sen så satte jag mig i köket med datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0