Dagens Jobb - Måndagen den 26 november 2007.

Måndag igen, och jobb igen...


Den här veckan så är jag först halva dagen i skalen (rummet för grönsaksberedningen) och fixar grönsakerna. Och sen så är jag den andra halvan av dagen i diskrummet, och där har jag hand om diskplocken och grovdisken.


Vi serverade färsbiffar, kokt potatis, och brunsås i dag. Och så vår salladsbuffé förstås.


En av kollegerna var sjuk i dag, hon kom till jobbet i ett par timmar, men sen var hon tvungen att gå hem redan vid niotiden. Så vi fick jobba med en personal för lite i dag, och det blir ju alltid jobbigt.


Det blev en väldigt hektisk dag i dag, på grund av personalbristen. Men det mesta flöt ändå på rätt så bra ändå.


Vi hoppade över fikarasten på eftermiddagen, och jobbade på istället. För sen så hade vi APT-möte klockan halvtvå, så då fikade vi under det istället.


Mötet gick ovanligt snabbt. Vi brukar oftast hålla på i ungefär en timme, men i dag var vi klara på lite drygt en halvtimme. Så vi kunde gå hem strax efter två.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Jättetråkigt att vikarien blev sjuk..om hon gick hem idag lär hon väl vara sjuk i morgon också antar jag
:-/
"tur i oturen" att hon är tvåa i lilla dårå, så ingen annan måste flytta på sig ;-)*kram*

2007-11-26 @ 18:59:12
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Ja, tråkigt... Vi vår väl hoppas att hon kanske mår bättrei morgon. Men det var riktigt tufft i dag... I alla fall i plocken. :-(

2007-11-26 @ 19:48:05
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0