Dagens Jobb - Onsdagen den 7 november 2007.

Jobbade förstås precis som vanligt i dag också. Även i dag så var jag först i skalen och fixade grönsakerna, den första halvan av dagen. Och sen så var jag i disken och diskade, den andra halvan av dagen.


I dag serverade vi fiskpanetter, kokt ris, och filsås. Vi hade även lite couscouspytt från i går, som vi serverade som rest. Och så hade vi förstås vår salladsbuffé.


Det var en hektisk dag i dag, precis som i går. Men allt flöt på bra ändå.


I dag fick vi våra nya arbetskläder som vi hade beställt. Vi fick beställa två uppsättningar var, och välja (nästan) helt fritt ur sortimentet. Jag tog det som jag har gjort i flera år nu: två par svarta byxor, två stycken svarta piké-tröjor, och två stycken svart-vit-rutiga korta förkläden.


Kommentarer
Postat av: Snurran

Va´bra, då kan man förvänta sig nya snygga kläder på fredag då! Härligt!!
*kram*

2007-11-07 @ 22:31:40
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Bim

---> Snurran: Absolut! :-D

2007-11-08 @ 15:06:24
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0