De flesta bloggläsare är så himla snälla! ;-D

De flesta bloggläsare är så himla snälla! Jag har märkt det förut, till exempel när jag skrev om min artros i somras och bad om råd och tips. Och när jag har skrivit om vegetarisk kost. Och flera andra gånger, när jag har bett om hjälp med något, eller kanske har berört något lite mer seriöst.

När jag skrev inägget i  förrgår om att jag längtade så till jullovet, och att jag tyckte att det var så jobbigt på jobbet just nu, så fick jag sjutton stycken kommentarer. Och sexton av dem var snälla, och en var lite mindre snäll... Och i dessa sexton kommentarer så fick jag råd, tips, stöttande, stödjande, peppningar, kramar, och annat.

Vissa av de som kommenterade känner jag ju, och vissa känner jag ju till här i bloggvärlden. Men flera stycken har jag ju ingen aning om vilka det är. Och jag blir så glad och faschinerad att det finns så snälla människor som engagerar sig!

Tack snälla ni alla som skrev till mig!

Och till er andra, läs gärna det här inlägget, och kommentarerna som jag fick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0