Jennys kväll.

Jennys kväll ska hon väl egentligen få skriva om själv. Men jag kan väl i korta drag bara berätta litegrann... Hon stannade kvar på sin praktik i dag på Webhallen. För det skulle vara kvällsöppet där, för det var smygpremiär och releasekväll för tevespelet Guitar Hero 3. Backyard Babies med Dregen var där. Hon har också köpt Guitar Hero 3 till vårt Nintendo Wii hem till oss. Hon fick ett bra pris, plus en del extragrejer på köpet. Hon har även pratat med Dregen och fotograferats med honom.

Nu har Webhallen stängt, men personalen har lite efterfest och spelar lite. Så hon är kvar där fortfarande. Men håll utkik i hennes blogg lite senare, för hon lär nog blogga om kvällen, och även lägga in bilder.

Och i morgon kväll så ska vi spela Guitar Hero 3 på Nintendo Wii! Det ska bli så kul! :-D

Länk till Jennys blogg.

Länk till Webhallen.

Länk till bilder på Dregen.

Länk till bilder på Backyard Babies.

(Typiskt att det inte gick att mobilblogga i dag... Men, men, hon lägger väl in bilder lite senare)

Kommentarer
Postat av: hanna

okej...du som är en mamma, du har väll bättre saker för dig än att spela tv spel?

2007-11-23 @ 18:17:15
Postat av: Bim

---> Hanna: Okej!? Jag förstår inte riktigt din kommentar!? Jag är Mamma, alltså ska jag ha bättre saker för mig än att spela tevespel!? Som vadå!? Vad är bättre!? Just för mig, som är Mamma!? Förklara gärna vad du menar! För jag förstår inte din kommentar!

2007-11-23 @ 19:19:14
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0