(Mobil-Blogg)

200711152449.jpg
(Mobil-Blogg)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad coolt, att liksom få vara med, men ändå inte. Hoppas att ni får en härlig kväll.
Imorgon är det äntligen fredag :)
Kram!

2007-11-15 @ 21:13:05
URL: http://www.frutteline.blogg.se
Postat av: Jessica

Tänkte höra med dig lite om det här Nintendo wii. Du har ju bloggat ganska mycket om spelet, och du verkar tycka att det är väldigt roligt och bra. Min pojkvän har som hastigast nämnt att han vill ha Nintendo wii, och jag funderar nu på att köpa det till honom i födelsedagspresent (han fyller 26..). Vad tror du om det som present?? Skulle du rekomendera det? Man har ju öppet köp i 30 dagar på OnOff så vill han inte ha det går det ju att lämna tillbaka.. vet bara inte om det är något som är kul i en månad, sen har man tröttnat?? det rör sig ju ändå om ganska mycke pengar.. vet inte vad ett andrahandsvärde ligger på om man ska sälja det redan om några månader.. Tacksam för synpunkter och tips!! Kram

2007-11-15 @ 21:29:21
Postat av: Bim

---> Nilla: Ja, det var en jättetrevlig kväll! Vi var nöjda alla fyra!

Och I DAG är det fredag! :-)

2007-11-16 @ 17:00:27
URL: http://bim.blogg.se
Postat av: Bim

---> Jessica: Ja, det är ju jättesvårt att ge dig råd i det här... Jag känner ju varken dig eller din pojkvän. Jag har spelat tevespel sedan 1987, och inte tröttnat än! Men ibland spelar jag ju jättemycket, och ibland ingenting på månader. Jag har ingen aning om andrahandsvärdet. Kolla in Blocket eller Tradera. Det är ju i och för sig mycket pengar. Det är ju inte bara själva konsolen som kostar, sen är det ju alla tillbehör och spel. Men jag kan nog ändå rekommendera dig att köpa det, om du har råd. För då kan ni ju båda ha kul med det.

2007-11-16 @ 17:03:24
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0